af >7 part4…

tension betul hari nih, meluap-luap jiwa nak menulis, yaAllah…..
hari ni overal student af ok ok belaka yang aku tak paham kenapa perlu si ZIZI ngan RUBISA yang kena keluar hari, malam ni…tak patut betul yang aku rase mereka berdua dah buat best gila..gempak….malahan bagi aku RUBISA suara best gila lagi bagus dari ISMA…
yang aku pelik tu, cemana si Qhaud yang out tu boleh still ada dlm situ, tambah2 lagi si sidi yang out gila mlm nih patutnya deorang yang keluar…sakitnya hati….
yang lain2 macam biasalah claudia bagus jugak, si akim pun dah upgare bagus hafiz toksah cakaplah mmg aku suke mamat nih, suka jugak si adlin kritik dia buat stail lap badan gajah tp tu mmg nampak sangatlah gaya dia yang itu je tak de gaya lain yang lagi meletup yang boleh dia buat….

tapi aku suka lah ngan zizi ni, suara dia best didengar, takpe zizi, sure u dapat afundi balik kot..ku harapkan begitu lah..

af7zizi

One thought on “af >7 part4…

Leave a Reply

