MONTHLY…

tiap2 bulan kerja aku meng’audit dan menyelenggara bil bulanan umah dan cc aku
jom tengok monthly how much we spent to our billing ….
040520091169

040520091168

040520091167

tp tu tak masuk belanja umah lagi coman2 sehari rm30 klu sebulan….?? diapers ielham susu ielham, izzach lagi..petrol…seminggu rm40…….aiyopp mahu tiap bulan spnet rm1.5k gak sebenar nya, tu kira coman2 masuk belanja pasar malam, pasar tani…uwaaaa cemana nak kaya macam ni….iskkkkkk :’0

bukan apa tau, lepas ni aku kena sedar siket takmo boros2 dah..senang2 labur duit gitu je, sebulan simpan kadang2 je, kadang burss gitu je..huwaaaaaaaaaaaaaa….

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s