camera hilang…

sakit hati…geram, marah , sedih dah 3-4 hari dah dok terponyok kat hari, bencik betul lah, kenapa ada yang panjang tangan sangat kat sini.huh!! yaAllah jika itu kesilapan dan kelalaian ku maka hukumlah aku yaALLAH tapi…….kenapa dah ku kunci ku simpan rapi pun masih boleh hilang gak…..hieeeeeeeeeeee sakit hati, pic ham ngan adik banyak tak upload lagi, pic renovate cc, dah janji ngan en din, pic budak perantisan dah janji ngan pengurus MARA….

hari tu hphone hilang, mase tu boleh redha lagik sbb aku yang tinggalkan kat cc ngan kaunter takd, sekarang dah ada kaunter tertutup pun boleh hilang cemana…….huhuhu uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa….nak camera tu balik nak balik nak balik……………………….sapa yang ambik pulangkan lah huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

sekian dari aku yang lepas geram kat sini..sakitnya hati…..

Advertisements

2 thoughts on “camera hilang…

    • huuhuhuh mmg geram sgt mama aiman
      tapi tak tahu nak buat cemana dah..huuhuu
      sbb banyak pic penting belum ambik lagi…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s