chicken chop…..

masak menda nih hari nih…angah bagi ayam takde tulang, buat menda nih…sos dia pun hentam sendiri..heheh, benarnya takde pernah saya menulis entry cooking me nguking ni tp pic food banyak saya amik…

ni le buat untuk suami tersayang…..amacam darling best tak???…:p

ni lunch 3 hari lepas….
091120091651

ni bfast pagi tadi….

111120091653

~ end…~

Advertisements

2 thoughts on “chicken chop…..

  1. hai maz,sombongnya dia kan?bagilah hp no…ke dah ilang no hp i?heheheh..ni no fara ek, 0122721327.
    dah besarkan izzach….ielham cm tu je muka n badan xder perubahan pun…bila mau tambah lg maz….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s